Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

mennyi is az a 950 karakter? hát ennyi!

úgy sportszerű, ha még most szólok a versenytársaknak,  két nappal ezelőtt lejárt a jelentkezési határidő. lecsúsztatok róla? oda se neki… majd legközelebb. 950 karakterben kellett volna leírni,  miért titeket válasszon a röpnapzsűri.  köztudott, hogy mi, mint Repülő Cirkusz a Rubik-féle R-07a Tücsökkel kívánjuk meghódítani az eget és a repülés úttörőit nagyra tartó nők izéjét. most pedig következzen egy megrázó erejű részlet a mi 950 karakterünkből:

A közepesen szar Főnix útja című film cselekményéhez hasonlóan, a mi csapatunkban is helyet kapott egy modellrepülő építő. Azt javaslom, csak ezért a mondatért ne nézzétek meg a filmet. A fentiekből talán kitűnik, hogy a repülhető eszközök kategóriájában szeretnénk indulni, lévén kistérségi hőerőművel a hátán bármilyen hülye le tud zuhanni a rámpáról.

az azonban mindenképp elgondolkodtató, miként határozhatták meg az rb főhadiszállásán a 950 karakteres mennyiséget. talán ennyit tudnak elolva


szólj hozzá: Szimfonikus fenéktánc

0 Tovább

Magyar bozótpilóta Namíbiában

Senkit nem fogok meglepi azzal a kijelentésemmel, hogy a repüléssel foglalkozók között gyakoriak a furcsa emberek, ugye? Akit esetleg mégis, az nézze meg a fotókat Otto Lilienthal siklógépéről vagy az első világháborús Voisin III harci repülőgépet, és értékelje újra a dolgokat. Na de vissza a szent őrültekhez.

Ha megvan a repülőtök terve, akkor szaladjatok neki Pászka Csanád blogjának és olvassátok el töviről hegyire. Csanád egy darabig a lapkiadásban dolgozott művészeti vezetőként, aztán harmincöt évesen úgy döntött, hogy ő az álmainak szeretne élni, és elment Afrikába bozótpilótának. Azért Afrikába, mert a kezdők ott szedhetik össze a leggyorsabban azt a mennyiségű repült órát, ami aztán majd az európai álláskereséshez kell.

A Namíbiában repülő magyar remek angol nyelvű blogot vezetett a köves kifutópályáról, kisgépekről és Afrikáról. Sőt egy könyvet is írt a kezdő pilótáknak az afrikai álláskeresésről. A Blikk idei januári cikke szerint Csanád már Európában tanul nagyobb gépeken repülni, a blog viszont folytatódik. 

1 Tovább

Mivel fogunk lezuhanni?

A repülő kérdése eldőlt: R-07a Tücsköt fogunk építeni, ami egy majdnem teljesn új dizájn, 1938. március huszadikán repült először. A képeket megnézve a gépnek két jellegzetessége van: 1, rendkívül kecses, már-már minimál 2, ijesztően kevés védmű van rajta, ott ül a pilóta a nagy levegőégben benne.

Azért jó nekünk ez a Tücsök, mert fából van, ami könnyű. Annyira azért nem könnyű, hogy ne zuhanjon vele a pilótánk egy óriásit, ha izomból megtoljuk és lelökjük a hat méter magas rámpa tetejéről. A Mannschaftskapitän valami hetven kilométer/órás leszállósebességről beszélt legutoljára, ez azért nem elérhető. A végén még kénytelenek leszünk csúzliból kilőni, mint az Angry Birds madarait.

A gépet ráadásul idősb Rubik Ernő, a kocka tervezőjének az édesapja tervezt és gyárotta az esztergomi Aero-Ever nevű cégében. A Tücsök volt az alapmodell, 1300 pengőért lehetett megvenni 1938-ban. Rubikhoz harmincnál is több gép kötődik, olyan remek nevekkel mint Góbé, Kevély, Kánya. Nagy koponya volt az öreg.

Olvasnivaló erre:

4 Tovább

Pilóta kerestetik!

Kedves Nagyszámú Rajongótábor!

Miután az [origo] szent elhatározásaként csapatot indít a Red Bull Röpnapon, és miután nemcsak, hogy a csapat állt fel, de még egy repülhető eszközt is felmutattunk, elérkezett az idő, hogy pilótát keressünk magunknak. Ahogy a dugáshoz is szükség van legalább három feltétel egyidejű meglétére - legyen kivel, legyen mivel, és legyen hol -, úgy a Repülő Cirkusz csapatának is olyan pilótára van szüksége, aki a repülés 20 másodperces időintervallumán belül rendelkezik az alábbi feltételekkel:

- nem nehezebb ötven kilónál (igen, jól olvasod, 50 kg-t írtam)

- szülei elengedik június 10-én a Kopaszi gáthoz repülni

- lágyan és vadul is képes cibálni a botkormányt

- vakon engedelmeskedik a csapatkapitánynak azaz, nekem

- tud úszni

- vagy nagyon áramvonalas

- aláveti magát a felkészítésnek, melynek része egy ejtőernyős tandemugrás, Besenyei Péterrel egy repülés - nem maszatolósan, hanem rendesen -, és még néhány dolog, ami menet közben még eszünkbe jut. Jó tudom, ez első hallásra szivatósnak tűnik, de a cél az, hogy mi röhögjünk. De a jutalom sem marad el, ha bármit is nyerünk, megkapja a díjat.

- aki úgy érzi, hogy a fenti kritériumoknak megfelel, az készítsen magáról egy röpke bemutatkozó videót, töltse fel a videa.hu-ra - most ne kérdezz vissza, hogy miért oda! -, és küldje el a voros.bika@freemail.hu címre a videó url-jét.

A kiválasztási rendszerünk teljesen mértékben önkényes és diszkriminatív.


szólj hozzá: Felhívás: pilótát keresünk! 

11 Tovább

R-07

Vannak az életben egyértelmű helyzetek. Egy kérdés van, hogy az ember képes e felismerni, vagy továbbra is futja a köreit az idők végezetéig? Kétségtelen, hogy ez az egyértelmű helyzet a mi életünkben is elérkezett, mikor feltettem a kérdést: ugyan vajon mi a rossebbel repüljünk a Red Bull Röpnapon?! És az is kétségtelen, hogy az egyetlen valamirevaló öteltet, a méltán népszerű Mannschaftskapitän hozta. Ezt a helyzetet felismerve, már az előtt eldőlt a kérdés, hogy feltettem volna, csak idő kellett, hogy mindenki belássa az igazamat. Ez a Tücsök egy baromi jó ötlet, és nem csak azért, mert én találtam ki. Egyszerűen kurva jó, és kész. Remélem nem tűnök ezzel álszerénynek.


szólj hozzá: A kérdés eldőlt! R-07 Tücsök

0 Tovább

Repülő cirkusz

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek